حسینی گفت: با فوت ۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تا کنون به سه هزار و ۷۹۸ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۵۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳ 22 April 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید روح الله حسینی»، امروز (پنج شنبه 2 اردیبهشت) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس به خبرنگاران به صورت مجازی گفت: با فوت 28 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در 24 ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تا کنون به سه هزار و 798 نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان فارس برای انجام تست های تشخیصی کرونا، 89 هزار و 867 تست سریع تشخیصی به انجام رسیده و تا کنون 240 هزار و 791 نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند.

وی با اعلام وضعیت وخیم 336 بیمار کرونا در فارس بیان کرد: 2 هزار و 539 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

حسینی با اشاره به بهبودی بیش از 209 هزار بیمار کرونا در فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 209 هزار و 761 نفر با بهبودی از بیمارستان های استان و یا ایزوله خانگی مرخص شده اند.

وی تصریح کرد: مواجه شدن کادر درمان با ازدحام بالای بخش های اورژانس نشان دهنده عبور از مرز قرمز است.

برچسب ها: کرونا ، فارس ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار